British Darts Organisation erkent fout Rolls na uitgebreid onderzoek

WDF Hoofdnieuws
door Patrick Megens
dinsdag, 15 oktober 2013 om 22:03
dubbel 10
De British Darts Organisation heeft laten weten te erkennen dat er tijdens de partij van Ryan Searle en Richie George onterecht de winnende leg is toegekend aan Searle, daar waar de dubbel 10 duidelijk buiten het bord terecht kwam. Eerder toonden we al die duidelijk maakten dat de mastercaller Nick Rolls er hierbij naast zat. De BDO laat tevens weten zich te excuseren dat deze bekentenis zo lang op zich heeft laten wachten. Naar eigen woorden was een uitgebreid onderzoek noodzakelijk.
Toernooidirecteur Wayne Williams liet weten: "Dit was een zeer zeldzame fout. Het incident heeft ons wel gewezen op een tegenstrijdigheid in de regels welke nu dringend onder de loep wordt genomen".

Jelti

loading

Oranjebar Mariahout

Populair dartsnieuws

Mis niets van het laatste dartsnieuws

Volg ons hier:

Loading